Yves Rocher Renkli Kapatıcı Stick: STOP!

Geçtiğimiz aylarda Yves Rocher mağazasından aldığım medikal içerikli kapatıcı stik. 
Başarılı bulduğumu söylemeliyim, zaten nurtopu gibi doğan yurtdışı alışveriş yasamızdan sonra Yves Rocher'e daha sık uğrayacağız, eminim!
Ürünün sivilceleri hem kurutan hem de kapatan bir yapısı var. Hafif mentollü kokusu gerçekten güzel bir his veriyor, ben makyaj yaparken kullanıyorum ama ürünü yatarken de kullanmak mümkün. 
Negatif yanını soracak olursanız, ürünün tek bir renkle sınırlı olması: natural. 
bu renk benim ten rengime göre koyu kalıyor ama ürünü sürdükten sonra parmak uçlarınızla dağıttınızda koyu görüntüyü nispeten dağıtabiliyorsunuz. 
Bir de Ducray'in kapatıcı & kurutucu stik ürününü aldım, yakında onu da yorumlayacağım. 
Sonuç olarak karşılaştırmasız olarak, sevdim, fiyatı da son derece uygun, tavsiye ederim =)

0 yorum var.: